真的很喜欢 正因为喜欢 所以为了对方考虑 就把自己的感情隐藏起来 这样做对吗?

我爱你是我自己的事,所以你没有必要知道我的存在。虽然却被赋予了很多色彩,可是每当我躲在一个角落看着你,甜甜的微笑,我以满足。

不要着急,最好的总会在不经意的时候出现

既然爱,为什么不说出口,有些东西失去了,就再也回不来了!

世界上最遥远的距离,不是生与死的距离,不是天各一方,而是我就站在你面前,你却不知道我爱你

2014/02/18

Relationship Ends


A 110 days' relationship end

I don't know whether is my heart that went through so many hurts before
that makes my heart has the ability of auto self-protect and self-recover
for the previous relationships
I would cry and sad for several days
felt unwilling
and etc
but this time
I just cried for one day only
hmm..
maybe I had growth up in every relationship I had been

Well
thanks for accompanying me for this three months
be my side
anyway

the thing that I had learnt from every relationships is
don't be too persistent
if not
pain is ourselves

No comments :

COPYRIGHT© by SELINA'2013